fredriksbergsyoda.blogg.se

Välkommen till Yoda´s Blogg. Yoda är en fantastisk och kärleksfull Fransk Bulldog. Full utav energi och älskar att promenera i skogen och slappa i solen på altan. Målsättningen är att hitta dig som vill ta hand om mina valpar på ett förträffligt sätt. Mina valpar vill ha: motion varje dag, flera gånger per dag en kärleksfull ägare som har tid för mig bjuder på god mat varje dag Vi Frallor är sociala så vi vill inte vara ensamma om dagarna. Välkommen till min Fralla blogg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredriksbergs Yoda

Jag är en super glad och aktiv Fralla. Älskar alla som älskar mig. Om jag får välja så skulle jag vilja promenera i skogen hela dagarna och slappa i solen på altan när vi kommer hem. Född den 14:e oktober 2015 Mamma Fredriksbergs Vanilla SE14934/2013 Pappa Lufsenburg I Need You So S38442/2008

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela